• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Blir så arg, tillgänglig kredit på 45.000 trots avslutat lån.

A

Anki55

Gäst
Poäng: 0
Tog nytt samlingslån via Lendo och ringde och avslutade två lån. Men månaden efter fick jag en sluträkning på 50 kr från den ena banken trots att jag slutbetalat lånet enligt deras angivande av slutskuld. Och nu när jag tittar på min uc så är det andra lånet kvar med en tillgänglig kredit på 45.000 trots att jag ringt och sagt att jag vill avsluta lånet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Kolla så ska det stå avslutat under lånet på 45000. Om inte så kommer det stå det nästa uppdatering. Du kommer sedan se det själv i ett år, men är inget som syns för andra om de tar upplysning på dig.
 
A

Anki55

Gäst
Poäng: 0
Tack för svaret. Om jag går in på min sida där jag har krediten så ser jag att jag har den kvar och kan föra över 45.000 till mitt bankkonto. Och på ucs kreditkollen finns den med som skillnaden mellan beviljade lån och utnyttjade lån. Så jag har en extra kreditgivare och sämre kreditbetyg eftersom dessa 45.000 ligger kvar felaktigt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 822
Mottagna reaktioner
13 071
Poäng
10 087
Betalningen kom kanske fram någon dag senare och räntan löpte på med en 50lapp, då var inte lånet avslutat och ska då synas.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp